Anneler gerçek manada yardımınıza ihtiyacım var, çünkü bebeğim geceleri sayamayacağım kadar çok kalkıyor, bende bütün gün sersem gibiyim evin işi de yarım yamalak bide üstüne eşim olacak beyfendi evin halinde n şikayet ediyor. Artık psikolojim bozuld. Aslında 5 aylıkken araştırıp uyku eğitimi verdim yine gece kesintisiz uymadı ama uykuya geçerken sıkıntı yaşatmadı.fakat 11. Aydan sonra hasta oldu benimle yattı ve ayakta sallamaya ve emmeye alıştı. Şimdi yeniden uyku eğitimi vermek istiyorum ama sırtına vurup şişt pış demem etkili olmuyor. 1 yaşında bebebişim nasıl bir yöntem olabilir, yardımcı olana çok dua edicem….