Hatice001 Hayırlı bayramlar Bnim 32 günlük bebeğim var emerken süt genzine kaçıyor bide sık sık tükrüğü de buna bi çözüm bulan var mı resmen emzirmek den korkuyorum genzine kaçtığı zaman da kızarıp öksürüyor
BanniCici Hatice001 merhaba, benim kızımda öyleydi 14 aylık suanda ve hala su içerken bile kaçabiliyor, içiyor içiyor biriktiriyor ağzında sanki. Hemen yüzüstü çeviriyorum
Elvinmeva Hatice001 sütünüz tazyikli geliyo olabilir bnde tazyikli değil sanıodum ama bebeğin çektiği daha fazla oldugy için çok geliyor benim bebeğimde hep tıkandı 4.5 aylık yeni yeni düzelmeye başladı ya sütüm azaldı yada bebeğim güçlendi
Egeanul Hatice001 sütün tazyikli gelmiyorsa fazla çekiyordur diğerini yutamadan. Birde doğru emzirme pozisyonununda olduğunuzdan emin misiniz? Bizimde öyleydi bir kaç aya büyüdükçe toparladıkça düzeliyor. Yatarken falan dikkat et yan yatır sürekli
Hatice001 meleknur21 yok o kadar tazikli değil korkuyorum yutkunamama sorunu mu var diye sonra genzine kaçıyor çırpınıp öksürüyor kıp kırmızı oluyor