nesekaan 8 aylık az çiş yapmaya basladı normal mi acaba gece uykusuna gecınce sabaha kadar kaka yapmadıgı surece degıstırmıyordum bezi full doluyordu ama son 3-4 gundur gun ıcındede gecede az yapmaya basladı
Kuzeybabyy nesekaan sıcaklardan çiş sayısı azalıyor bebeğimde aynı şekilde azaldı. Terle atıyor su kaybediyorlar bol su teklif edin
yagmurcfr nesekaan Benim kızımda 8 ay 25 günlük normalde bende 8 9 bez alırdım yatana kadar 3 yada 4 indi geçen doktora sordum normal dedi bide çok sıcak çok terliyor bol bol su içiriyorum çişini terle atıyorlar galiba korkulacak bi durum yok canım