Benimki de o dönemler yapamıyordu. Çocuk cerrahisine götürmüştüm 2 gün bekleyip 3.gün yapamazsa fitil uygulamamı söylemişlerdi. Ama bebek huzursuzsa daha erken fitil kullandığım da oldu, gliserin kansuk fitilin ismi. Küçük bir parça kesip onu poposundan ittirince birkaç dakika içinde yapıyorlar kakayı