gizemhifanur Bildiğiniz doğum sancısı çekiyorum 2 gün oldu dün doktor ilaç verdi antibiyotik damla asla ama asla gecmedi nolur biseyler önerin gece ağlamaktan öldüm
Kaganalis gizemhifanur iltihapmi bilmiyorum ama cok agridigi zamanlar sicak yaparlar bizde. 2 3 gune gecicir. Sicak havlu falan.. Ins sifa bulursunuz.
prensannesi55_ gizemhifanur Bir kaç hafta önce dış kulak iltihabı geçirdim o damlalar ilaçlar 3 günde etki etti ölüyorum sanıyordum öyle bir ağrı yok çok geçmiş olsun
prensannesi55_ gizemhifanur Ancak etki gösterir o kadar zor ki beni mahvetti gece bende ağlardım ilaç verdi mi peki damlalar hariç
gizemhifanur prensannesi55_ antibiyotik patrol verdi antibiyotik hiç etki etmiyor parol 2 3 saat etki ediyor
prensannesi55_ gizemhifanur Gerçekten öyle oluyordu parol iciyordum bende gun icinde gecmis olsun inşallah bir kaç gune gecer