ayseguloks 38 derece ateşi var ılık duşa soktum, ateş düşücürü verdim . Havada çok sıcak onunda etkisi var mı bilmiyorum yoksa diş mi başka ne yapabilirim acaba
Poncikannesi606 ayseguloks Bi doktora götürsen. Çünkğ kanda enfeksiyon vb bişey varsa düşmez ateş. Bakılmasında fayda var
Smali ayseguloks canım benim bebeğim de 10gun önce ateşlendi.6,5 aylik Boğaz enfeksiyonu cikti.salgin var.6tanw iğne vuruldu.ihmal etmeyin hekime görünün
Sevmgl ayseguloks düşmeyen inatçı ateşse 6.hastalık da olabilir her doktor bilmiyor iui bir doktora götürün
Poncikannesi606 Yelda35 ya değilse? Herşeyi dişe bağlamak normal mi sizce? Doktor kontrolü olmadan odur budur diye teşhis konulmamalı. Küçücük bebek bunlar
Smali Smali ve tavsiyem küvetinin içine su koyun onun icne bir tane elyaf yastık atın.boynuja kadar suda kalsin.atesi düşüyor bir süre.doktorumuz önermişti