Hazarr Merhaba kızlar şuan antalya belekteyim oğlum gece çok ateşlendi bu çevrede bildiğiniz önerdiğiniz bir hastane varmı 🥺
Birdunyagezegen Hazarr Bizde Antalya’da yiz kepezde oturuyoruz ama. Vitale özel hastneye gidiyoruz. Kziimda dün geceden beri ateş var 38′5 yükseldi ilaç verdim düştü şimdi baktım yine çıkmış 38′4. Ama daha fazla yükselmedi. 3. Dişi çıkardı ondandir muhtemelen 😔😔
Hazarr Birdunyagezegen teşekkür ederim benimde oğlum 3 yaşında dün akşama doğru havuza girdi sudan mikropmu kaptı acaba diye düşünüyorum soğuk algınlığına benzemiyo çünkü
Hazarr Atamom16 teşekkür ederimm şimdi oteldende orayı önerdiler hamza bey varmış galiba numarasını aldık şuan tekrar yükselmedi takip ediyorum