Merhaba kızlarr bi sorum olcak size 3 ayli bebegim var normal dogum yaptım ama dgumdan sonra karnm agrimaya basladi bu agri suan braz daha fazla byle bi srun yasayan varmi. Akntmda cok fazla bu arada sari falan da dgl normal su gibi doktora gdicem de sizden de eger yasayan olduysa eger paylasablirmi ???