Ddddffggg ilk zamanlarda vücut ne kadar süte ihtiyaç olduğunu anlayamadığı için çok süt salgılıyor ve meme dolu hissediliyor. Bir süre sonra bebeğin ihtiyacına göre süt salgılamayı öğreniyor. Memenin yumuşak olması süt olmadığı anlamına da gelmiyor, ilk haftalardaki dolu his zaten geçiyor. Burada önemli olan sık emzirmek, yani 2 saatte bir. Eğer emziremiyorsanız da sağmak. Bebek az emerse de mutlaka ardından sağım yapmalısınız ki Yine beyninize bu kadar süt bebeğe yetiyor demEkki ben bu kadar süt üreteyim mesajı gitmesin. Benim en büyük hatam bunları geç öğrenip bebeğe biberonla mama vermek oldu. 2. Ayda meme reddi yaşadım ve bebeğim 7 aylık oldu hala sağım yaparak veriyorum 😢 bebeğiniz emiyorken sık sık emzirin, mama verecekseniz biberon kullanmayın. Sütünüze de güvenin ♥️ Gün geçtikçe güzelleşiyor tadını da çıkarın 🥰🥰