Ebrarergun123 iyileşecek korkma sen. Benim bebeğimin de ellerinin üstü mosmordu dele dele can bırakmamışlardı yavrumda. Ahh benim de içim nasıl kan ağlamıştı o vakitler. Benim de ilk bebeğim ve her iki ailenin de ilk torunu bu arada , aynıyız sanırım 😊 herşey çok güzel olacak , bebişin kucağına geldiğinde , daha canlı olacak daha rahat emecek seni Allahın izni ile. Bu benim yavrum muydu diyeceksin. Ben öyle demiştim , gözleri açılmış çok rahat emiyordu 😊🙏🏻 Bende anne sütü+ mama verdim.