Deletedmom514521 lojmanı bende bilmem bende normal tokilerdeyim inan buraya okadar ön yargılı gelmiştim ki anlatamam 1 ay oldu geleli inan kaldığım apartmandaki bazı insanlarla tanıştım gidip gelme yok ama aşağıda kızımı hergun indiriyorum çocuklarla oynasın diye inan insanları zaten senin yabancı olduğunu biliyorlar ve hemen sahipleniyirlar biz coguyla aşağıda konuşuyoruz onlar yufka ekmek falan yaparlar hemen görsünler yeterki verirler bi ihtiyacın olsa kimin kapısını çalsan ne istersen yok demezler surat asmazlar ben kendi apartmanım için konuşuyorum ve inan okadar korkmuştum ki gelirken ama şimdi korkulacak bise yokmuş diyorum ve evim 1 ci kat biz demir yaptırdık yinede heryere korkma inan iyileri çok iyi hiç kimse karışmıyor etmiyor