Miniminimini bende uyumuyor diye çok yakınırdım ama çok üzülüyorum o günler için derdi olmasa neden uyumasın derdi olmasa bile neden bilerek uyumasın bilmiyor ki bebek işte hepimiz bebek olduk bilse şimdi ona zamanında kızdığımı sonra vicdanımın nasıl sızladığını evet bilincimi çok kaybettim kaç gece uyumadım sayamam çok fazla ama olsun değer tek teline kıyamam ve 10 aylıkken gece uykusuna alıştı zamanla ben uyku saaatlerini düzenleyerek kurdum düzeni haftada iki kez sıkıntılı geçer ona da şükür 💓 sizde sakin olun uyumasın oyalayın Derdini bulmaya çalışın Bu aylar böyle olur İnşallah hemen geçer , ve şöyle bir ekleme de yapayım bende o zamanlar çok sinirli gergin olunca eşimin annesi gelirdi dualar ayetler okurdu sakince kundak yapıp pişpişlerdi hemen uyurdu ama ben asla başaramazdım zamanla başardım öncelik sakinlik