Anekdot Yumurcakk benimde cok özlediğim bir yatma sekliydi sezaryen dogum yaptim 30 gün sonra karin üstü yatabildim😊
seymabykn Yumurcakk doğum yaptım ertesi gün yüz üstü yatabildim ama sütüm o zamanlar çok geldiği için yatak göl oluyordu 😂 bu arada doğumum normaldi
elifineylulu Yumurcakk normal dogumsa dikiş olmadığı için göğüslerin rahatsız etmezse doğumun olduğu gece bile yatılabilir ama sezeryanla vücuda ve dikislere bağlı canım
civcivoz Yumurcakk normal dogum yaptım, eve geldigimin aksamı yüz üstü uyuyabildim ama rahatsız oldum gögüslerim dolu dolu oluyor agrı yapıyordu yatak ıslanıyordu sonra bir kac güne sütüm terbiye olunca bu sorun da kalmadı gönlümce yattım yüz üstü😂😂 ne cok özlemişim
idilolo Anekdot sezaryen sonrası sizde de yorgunluk oldu mu? 24 gün önce sezaryen doğum yaptım hala arada pert şeklinde yorgun oluyorum, böyle kolum kanadım kalkmıyor, gece emzirme olayından mı acaba?
Metehan123 Valla hamileyken hayalini kuruyodum 3 ay oldu dogum yapali simdi de memelerimden uyuyamiyom unuttum resmen yuzustu yatmayi
Yumurcakk Kızlar yazmısım uykusuzluktan yorgunluktan cevaplara bakmayı bile unutmusum 😂 sagolun yorumlwr icin🥰😘🙏
Anekdot idilolo evet olmustu ne oluyor bana demiştim hatta . Gece emzirmenjn etkisi olabilir ama vücut zamanla alışıyor 😊