Durubebek Mrb , yeni anneyim bebeğim tam 1 aylık bile diil. eşlerinizin yaklaşımı nasıl Sİz eşlerinize karşı nasılsınız ? kendinizi boşluğa düşmüş tüm hayatı değişmiş hissediyormusunuz..
measaf Durubebek yeni doğum yapınca öyle hissediliyor canım tabiki hayat ve sorumluluklar değişiyor tabi önceki hayatına göre daha farklı hayatını düzene koyuyorsun geçici bunlar bende 7 aylık anneyim 7 aylık bir oğlum var çok şükür düzeni oturttuk gibi tabi büyüdükçe daha farklı oluyor artık tutamıyorum mesela oğlumu ama günler onunlar uğraşmakla geçiyor bazen eşim bile aklıma gelmiyor valla😊
Minikprens Durubebek bende 11 gün oldu Doğum yapalı canım eşimle baya bir uzak hissediyorum kendimi. Yatağa girince bile hemen uyuyorum akşam geldiğinde de uyukluyor oluyorum. Oğlumun uyuduğu her anı değerlendiriyorum o yüzden omunla pek sohbetimiz bile kalmadı. Birde ilgisiz birisi kendisi bende kendimi boşlukta hissediyorum oğlumu severek teselli oluyorum
Zeynopd Durubebek benım ikinci cocugum henuz 13 günlük. İlki 5 yaşında. Doğumdan sonra o boşluklara hep düşülüyo. Ben mesela kendimi evime eşime çocuguma yetersiz görürdüm ilk zamanlar. Hiç bişeye yetişememe durumu yiyip bitirirdi beni. Ama geçiyo inanın. Zamanla herşey bi düZene oturuyo. Ve annelerin sorumlulukları hep bi kat daha artıyo. Eşlerinde bu zamanda desteği çok öenmli tabi. anlayışlı bi eş kurtarıcı oluyor. Dedğim gibi zamanla her taş yerli yerine oturuyo. Yenı bi düzen kuruluyo. Cocuk büyüdükçe anne kendine de zaman ayırabiliyo. Eşine de evine de. Tabi ikinci cocukta herşey en baştan bi daha :) ama daha bi deneyimle daha bi sakin. Allah cümlemize kolaylıklar versn
Bts Durubebek aynısıydımm aynısı canım hep laf sokuydm senn gibi yanma gelse dert gelmese dertti her harkti istem dısı batıyırdu beni sevmıyoms btn ilgi bebege kaymıs hissedyrdm ama 3 bck aylk şimdi kızım eskisinden daha sevecen daha anlayıslıyz birbirmze bebegn buyudkce gecicek hepsi cok sacma oldugunu anlıcaksın hepsi gecıyor merk etme sadece es degl diger taktıgın bütün sorunlarda gecicek merk etme hersey güzel olucak gecici hepsi 🙏🏻🙏🏻
Durubebek Eşim ilgili ve yaptıklarıma çok sabrediyor ama ben ona sürekli kendimi laf ederken buluyorum. Deliler gibi özledim ama özlediğimi söyleyemiyorum, bağırıyorum Sevmiyorum seni diyorum Ama içimden geçenler bunlar değil İşe giderken öpmek istiyor başka yöne dönüyorum, Yani hep istemdışı tavırlar sergiliyorum. Yanıma gelse dert gelmese ayrı dert napcam böyle bilmiyorum. Çok mutluyum bebeğimle iyi ki doğdu ama kendimi cok yorgun bitkin seneler üstüme oturmuş gibi de hissediyorum..
NaimeYilmaz Durubebek Hepimiz olduk öyle dönem dönem hala oluyoruz .. Bak makına bitsinde camasırlarını asayım dıye beklıyorum yorgunluktan canım cıktı 4-5te ayakta benımki yarın tadımdan yenmem 😅 Biraz tahammul edecekler ne kadar yardımcı olsalar da yükümüz çok. Ama şunu unutma eşininde şefkate sıcaklıgına ıhtıyacı var mahrum etme lutfen 🌸
bprensimmm Durubebek bi sinirlerim bozuldu okurken bi aglama geldi bi sevindim sacma sapan bisey oldum suan aynilarini ben yasadim suan da pek yasamiyo degilim 2 ay oldu bnde dogum yapali daha yeni yeni yaklasma oldu deki gibi sarilip opmek cok seviyorum demek istedim hep ama canım sıktı sogukdu bende hep nefret ediyorum alip cocugumi gidicem diyip durdum 🤣🤣🤣 sonuc kıçımı caktim oturuyorum
Durubebek NaimeYilmaz sizi happy mom’dan hatırlıyorum , ne sorular soruyorken şimdi neler konusuyoruz :) hamdolsun. Nasılsınız oğlunuzmu oldu kızınız mı.🙏🏻 Happy mom’da da yorumlarda cok aktifriniz.
Durubebek Bts içimi rahatlattınız , inş. Cünkü eşimle birbirimize cok düskün cok eglenen gezen bi çift’iz normalde , birden dibe vurmus gibi hissediyorum suan.
NaimeYilmaz Durubebek oğluşum oldu hayırlısıyla Rabbim bizler bağışlasın inşallah 🙏 Asıl sorular ek gıda da başlayacak bence 😊
OzgeMustafaBulut Durubebek mrb benimde 29 günlük bebeğim var ilk 10-15 gün tam lohusalık dedikleri şeyi yaşadım boşluğu bırak kendimi evrenden yok olmuş gibi hissettim sürekli ağladım bebeğime yetemediğimi düşündüğüm için uyku uyumadım eşimden ve annemden bebeğimi kıskandım vermek istemedim birde üstüne sütüm olmadı yerle bir oldum resmen yemek yiyemedim hamileliğim boyunca 4 kilo aldım 13. Gün tartıda -11 i gördüm sonuç 39.5 ateş hastane 😂 sonra yavaş yavaş toparladım eşim nerdeyse hiç destek olmadı bana sadece gelip geçip sapsarısın yemek ye dedi o kadar onada kızmıyorum çünkü benianlayamazdı 🙄
Ayaz0608 Durubebek tamda bahsettiğiniz gibi hissediyorum asiri derecede uzağız hiç yaklaştırmıyor kendine bi de 36 gün oldu bugun hiç basim boş kalmadı yakında ayrılalım derse sasirmam 🤐
Annesinin1tanesi Durubebek maalesef kayınvalidemden ötürü lohusalğmı anne babalığımızı yaşayamadk eşimin gitmesni 4 gözle bekliyordm ki bnde annemin evne geçim diye. Bugn tam 1 aylık olduk eşimle görüntlü konşuyoruz. Ne hissedeceğimi bilmiyorum. Yaşadığım şeyler eşimle arama mesafe katıyor. Onun bir suçu olmasa da Bir türlü sıcak davranamıyorum. Sadce kızıma baktığımda şükrediyorum huzur buluyorum.
Durubebek Ayaz0608 bence 1 kişi olmalı , o da kız annesi varsa kız kardeşi Başka herkez göze batıyor çünkü.
Ozteber Durubebek tamda böyle hissediyorum ama şükür eşimden kaynaklı değil yardımcı olması icin ablam yanında üç çocuğu ve eşide izine geldi evde 7 kişiyiz akşamları eşimin annesi babası ablası iki çocuğu eşide geliyo bizde eşimle yatak odasına kaçıyoruz bunaldık dün gece kimse yoktu miniğimizle bizde o kadar rahattık ki ama gelmeyinde diyemiyoruz ablamada artık gerek kalmadı da diyemiyoruz son hafta daha ne olduğunu anlayamadık uyu uyan emzir gazını al fln sukur eşim cok cok ilgili böyle olacağını bile düşünmemiştim ama kalabalık beni cok bunalttı biran önce herkes gitse biz bize kalsak istiyoruz eşimle dün aksam 11gun sonra balkonda kahve içmek bile o kadar iyi hissettirdiki. Artık tek muhabbetimiz bebek olmus😊
Durubebek Ozteber maşallah iyi dayanıyorsunuz. Biz eşimle tekiz annem gündüzleri geliyor kız kardeşim var bir de.
Melikefurkan Durubebek Aynı beni anlatıyorsunuz. Bizimde kirkimiz yeni çıktı ama çok zor geçti bunalıma girdim resmen ilk bebeğim gece uykulari yok gunduzleri de emzir gazını çıkar altını değiştir uyut başka birşeyi yokdu kalkıp yemeğimi zor yapıp yiyordum eşim sanki benden uzaklaşmış gibi hissediyordum zor zamanlar geçirdim kırklı bebek ve kadin dışarı cikmaz dediler ama dinlemedim zaten bunalmışim bende çıktım bebegimide çıkardım çok şükür hiçbir şey olmadı şuan çok iyiyiz. Sana tavsiyem bebeğini ilgilenmesi için bırakabileceğini biri varsa bırak eşinle dışarda birkaç saat vakit geçir çok iyi geliyor.