Aizat Merhaba arkadaşlar! 25 gun once sezeryanlı dogum yaptım , hiç enerjim yok nerdeyse sıfır , geçmeyen bir halsizlik . Yarın kocamın aylesine gidecezgiz nasil gidecem bu yorgunlukla 😬. Benim durumumu yaşaya anneler ne zmanaa kendidnizi toparladınınız?
Erayalpp Aizat canım hep aynı üstümden tır geçmiş gibi ama normal vücut yorgun sonuçta dinlen bebiş uyudumu hemen sende uyu
Ulkrdml Aizat ımomlatte vıtamın benı baya toplamıştı içmeden önce yerlerde sürünüyordum resmen hep yorgundum sonra baya dinçleştim kadın doğum doktorum tavsiye etmıstı
seymabykn Aizat O yorgunluk hissi 3.ayımda yeni geçti. Sürekli uyuma isteği yorgunluk hissi lohusa psikolojisi hepsi üst üste gelmişti 😃 tık sesine uyanan ben uyanamıyordum çok tatlı bi halsizlikti 😃
Kiziveannesii Zamanla alışıyorsun canım içini ferah tut normal bunlar bünyen birden anneliğe alışmaya çalışıyor kalk kendine gel makyaj yap aynaya bak mis gibi evladını kokla enerjin için psikoloji çok önemli
Metehan123 Ay ben de oyleydim bi yemek yapsam sanki dunyanin isini yapmisim gibi bi yorgunluk bebegin 3 aylik oldu daha yeni kendime gelebildim ama yine de eski enerjim yok dogumun bebege ayak uydurmanin verdigi bi yorgunluk oluyo sanirim