kaymakliekmekkadayifi sabah kaçta güne başlıyorsunuz mesela biz geç başlıyoruz heralde 10 11 i bulur bizim uyanmanız çünkü, bide gün içerisinde çok agladığı için uykuya geçemiyoruz, ben mesela 7den sonra uyutmuyorum uyumuyor zaten ama 10 gbi gözler gidio emerken uyuyo yatırıyorum yarım saat uyuyo uyanıyor bu seferde gece uykusuna geç dalıyor uyandırmaya çalıştım Bi kere uyku saatine az kaldı uyumasın dedim cırık cırık agladı Bi otutturamaadım düzeni şimdi de ayakta emmeye alıştı nasıl alıştı anlamıyorum bir kere ayakta emzirerek odaya geçip bişeyler yapmıştım oturdum sonrasında hıçkırarak aglıyor sonrasında her oturduğumda aglıyor oda zorlaştı benm için