Kızlar 5 aylık oğlum var bugün hava 41 derece çok fazla sıcak. Hatta köye gittik o sıcakta eşim babasının mezarına götürmek istedi kıramadım gittik ama gittiğime pişman oldum çocuğun yüzü alev atıyordu el değilmiyordu sürekli elini yüzünü yıkadım. Bugün de çişini yapmadı doğru düzgün. Kaç saat oldu minnacık çiş yapmış bşkda yapmamış hafif koyu sarı işemeye başladı ben çok su içerim bebeğime de bol bol içirmeye başladım oda susadığı zaman iyi içiyor. Netten araştırmama göre besin yetersizliği falan yazıyor ama ben emzryrum bu sarı işeme 3-4 gündür var sudan sanıyorum. Doymasa ağlar uyumaz diye düşünüyorum. Sıcak havadan dolayı mı acaba bana fikir verin aklım takıldı şimdi doktorda götürmek istemiyorum acilde denk gele bakıyorlar birde kan falan alırlar. Bir kaç gün daha devam ederse öyle götüreyim diyorum