Zynpberen Bebeğm geceleri emiyor emerken memede de uyuyor . Gazı çıkarmaya çalışmalı mıyım . Eğer gazı çıkarmaya çalışırsam uyanıyor uykusu açılıyor ve huyszulanıyor. Çıkarmazsam da gazı birikiyor bazen . Napcam bilmiyorum sizce uykusunu bölmeli miyim .. her gaz çıkarmaya çalıştığımda da gazı çıkamıyor Bazen
Serpil51 Zynpberen ben hiç çıkarmadım geceleri sabah uyanınca zaten alttan gaz çıkıyor kendi kendine hemde kucağıma alıp karnına baskı olunca hemen bir sürü çıkıyordu birikmiş
Bebegimm1 Zynpberen doktor bana eger bebegin rahatsiz olmuyorsa o sekilde uyut demisti uykusuda bolunmemis oluyordu 3.ayindan sonra tabi birakmistim gaz cikarmayi bazen yine cikartirim zor uyuttuysam cikartmiyorum uyanmasin diye basini yukarda tutun egimli yatirin derim reflu yatagı gibi
Morfrenk Zynpberen 9 aylığız 2.ayından sonra falan asla gece gaz çıkarmadım. Derin gece uykusunda gaz çıkarmaya gerek kalmaz, vücut gevşeyince kendi çıkarır zaten. Gece gündüz ayrımını yaptıysa, gece gerek yok. 1, 2 saatlik uykuysa eğer uyuduğu çıkarın
Nurcannn Ben 3 aya gelene kadar hep emzirip gaz çıkarırdım zaten gaz çıkartırken uyuyordu 3 aydan sonra bıraktım bende memede yatarak uyutuyorum sonra beşğine yatırıyorum. Sizin bebeğiniz kaç aylık acaba. Gaz damlası falan kullanıyormusunuz.
Zynpberen Serpil51 benim korkum sabaha doğru o gazı atamazsa cok fena dönüyor bize … denedim yine de çıkarmayı yatarken dayanamadım ama çıkmadı derin uyuyor …
Zynpberen Bebegimm1 yan yatırdım … umarım bağırsakta birrikip bize sabaha doğru çığlık olarak dönmez . Gaz sancısı inanılmaz kötü .. bebeğim cok ağlıyor gaz sancısı yaşarsaaa