Miniminimini bende 2 aylıkken olmuştum ilk leke geldi 2 gün sonra baya yoğun kanama şeklinde oldu. O kadar erken beklemiyordum çoğu arkadaşım neredeyse 1 sene olmadılar ama ben oldum. Fakat düzene girmiyor hemen. Mesela o adetten 3 ay sonra yine oldum gibi. Emzirirken düzenli yumurtlama olmuyor