Öncelikle herkese hayırlı bayramlar sevgili anneler🙏🏻 Şimdi sizlere bir sorum olacak. YouTube da Google da çok araştırdım ama hiç bir şekilde bu konu ile alakalı tek bir paylaşım bile bulamadım. Malum yarın kurban bayramı. Ve büyük ziyaretlerine gidilecek 24 aylık ( 2 yaşında ) kızım var. Şimdi bebekler kurban etinin kesildiği gün yani bayramın ilk günü o eti yiyebilir mi ?? Bu konu ile ilgili bir yazı okuyanınız bir video izleyip bilgi sahibi olanınız varsa cevaplarınızı bekliyorum 🙏🏻 Haa bana sorarsanız mantık olarak biz büyüklere bile uzmanlar ilk gün kurban etini yemeyi önermiyor. Çünkü hayvan daha yeni kesilmiş o et daha dinlenmemiş sindirim sorunu , bakteri vs gibi problemlet olabilir diye.Durum böyle iken o zaman bebeklere daha da zararlı olabilir düşüncesindeyim. Ama net bir yazı , makale , video , bilgi paylaşımı bulamadım tabi. Malum büyükler “ Aman bizde yedik/ yedirdik hiçte bir şey olmaz yesin çocuk” laflarıyla gelecekler orasını hepimiz biliyoruz…. Cevaplarınızı bekliyorum 🤗