Hanımlar iyi geceler. Mevsim sıcakları üzerindeyiz malum. Bebeğim gece zıbınla üstü açık uyuyo ve sırtı su gibi ter içinde beline doğru pıtırcıklar oluştu kızarmış sırtına bez koyuyorum oda sırılsıklam oluyo çok sık uyanıyo ne zaman sırtı havalanıyo o zaman tekrar dalıyo uykuya ne yapmalıyım. Odanın ısısını düşüremiyorum cam kapı açık yaprak kımıldamıyo klima vantilatör dışında çözüm var mıdır?