alparlaninannesi
bence erken değil arkasına minderleri dizip çok dik olmayacak şekilde oturtabilirsin uzun süreler olmamak kaydıyla.Çünkü benim kızım 3 aylıktı doktorun parmaklarını tutup kalkmıştı ogün bana doktor ‘annesi sen bunu oturtabilirsin artık hatta kanguru alıp ellerini boşa çıkartabilirsin ‘ demişti bana.ve ben 3 aylıkken kucağımda oturtmaya , arkasına yastık minder koyup biraz yatar vaziyette destekli oturtmalara başlamıştım cnm.