Kızım 4 ay 4 gunluk oldu 15 20 gundur kakasını 3 4 gune bır yapmaya basladı. Sızın bebısler nasıl? Doktora sordum yeterınce beslenıyormu dedı yarım saatte bır saate kalmaz emzırıyorum. Kabız sorunumuz yok. Doktor kecı kakası gıbı top top olursa kabızdır dedı. Tecrübeli annelerden yorum lutfen:) tesekkurler