Ruyalyasmom
Benim kızımda şuan 11 aylık ve yaklaşık 4 aydır falan mama biberonunu eliyle itiyor deli gibi su içiyor.Sadece uykudayken mamayı içiyor.O yüzden ben uyanıkken mama yapmıyorum bile artık .uyuduğu zamanı kollayıp mama içiriyorum ne yazık ki.E tabi hal böyle olunca günlük içmesi gereken mamayı hiç bir şekilde içmemiş oluyor🙄