Mom3434 Kızlar bebeğimde viral enfeksiyon dedi doktor boğazında kızarıklık ver diyip antibiyotik verdi ama ne bir öksürük, burun akıntısı, hırlma hicbir belirti yok sadece ateşi yüksekti ne diyorsunuz
Timurunannesi Mom3434 benim oğlumda geçen ay viral enfeksiyon oldu. Sizin saydığımız belirtilerin hiç biri benim oğlumda da yokti . Boğazda kızarıklık ve enfeksiyon vardi. Ayrıca dış zamina denk geldiği için bağışıklığı epey düşmüştü . Bizde 10 gün kadar antibiyitik kullandık. Yalnızca ateş vardi
Mom3434 Timurunannesi ya işin kötüsü 20 gün önce yine aynısı olmuştu yine antibiyotik kullanmıştık bu durum beni üzdü oldukca :(