Yelda35 Kızlar mamada serin kuru yerde saklayın yazıyor. İzmir malum çok sıcak ve dışarda duruyordu ancak topaklanma yapıyor mama. Buzdolabına koysam birşey olur mu?
prenses10 Yelda35 daha çok nemlenir. Valla bende nemli yerde yaşıyorum bulamadım ne yapacağımı. Mamanın arkasındaki numarayı aramak lazım danışma hattını. En doğru bilgiyi onlar verir. Ben aradım ulaşaamdım. Arayan olursa yzsın lütfen 🙏🏻
melodininoglu Yelda35 ben paketi açınca kavanozlqra koyuyorum. Kullanmadığım kiler dolabının arkasına yerleştiriyorum. Hiç bişey olmadı şimdiye kadar. Kullandığım kavanoz bittikçe oradan alıyorum yenisini. Hem karanlık hem hava almıyor.
Yelda35 prenses10 bende ulaşamadım ne yapacağımı bilemedim bozulur mı dolaba mı koysam kararsız kaldım
Yelda35 melodininoglu işte benim öyle imkanım yok kiler gibi mutfağım küçücük zaten alev gibi düşünün. Ama kavanoza koyabilirim. Teşekkür ederim
melodininoglu Yelda35 yok kuzum benim mutfağımda öyle. İçeride ayakkabılık var çok açılmayan güneş gormeyen. Oraya koyuyorum. Kiler dediğim o 😄