Mommyys benim oğlum ve eşim de çok terler özellikle kafaları.hele oğlum bu ara sırılsıklam oluyor tişörtü bile.sanki bilhassa biri su boşaltmış üstüne.ter testi yaptırın bi de.oğluma küçükken yaptırmıştık(şuan 12 yaşında)hiç bişey çıkmamıştı.o dönem doktor genetik faktörlerden olabilir demişti.kışın asla odasının peteklerini açtırmaz üstüne camları açar öyle yatar asla ayağına çorap giymez.o da paklamaz onu kısa kol,şortla gezer.