Merabalar oğlum 1yasinda 10. Ayinda ilk disini çıkardı suan 2 üstte 2 altta toplam 4 disi var normalde ilk disleri çıktığında ısırır derler ama benim oğlum 2 gündür başladı ve suan emziremeyecek durumdayim birde emerek uyumaya alışkın saatlerdir denemedigim yöntem kalmadi ne uyutabiliyorum ne emzirebiliyorum ne yapcam bi akıl verin oğlum ayrı ben ayrı perişan olduk 🤦