Ben varım ne yazıkki , kendimi bildim bileli daha küçücüktüm basım çok agrırdı . Tümör var zannedip doktorlarda gezdim . Çok sonra öğrendim . Bunu yaşayan bilir sadece , benim görme kaybından çok işitme kaybı oluyor , halüsinasyon gördürecek kadar ileri gidiyor . Migren ilacı kullanıyordum , emzirdiğim için kullanamıyorum , en son bebeğime kehribar kolye alırken kendime de bileklik aldım , bilmiyorum çok mu inandım ve umut ettim ama masallah agrılarımı çok hafifletti , hiç mi olmuyor hayır ama eskisi gibi şiddetli değil 😊he en önemli ve can yakıcı kısmı unutmuşum benim baş agrım tam 7 gün sürüyor çok kötü , Allah kimseye yaşatmasın. O an kafamı kesmek istiyorum :(