ruveydatokgoz Anneler merhaba korona geçirdikten sonra tat koku hissini kaybedip aşı olduktan sonra düzelen oldu mu ? 7 ay önce 7 aylık hamileyken covid geçirdim ve hâlâ daha tadım kokum düzelmedi tek umudum aşı 🤦♀️
Mrv-_- ruveydatokgoz bazı kokuları yanlış alıyorsanız hayır düzelmiyor aşıyla, tam bir koku kaybınız mevcutsa konuyla alakalı bir bilgim yok ama doktora başvurmanızı öneririm.
Tubafadime ruveydatokgoz bir bilgim yok canim ama sucuk soğan sarımsak ve yeşil sogan türleri okadar pis kokuyor ki bende geçirdim bianonce düzelsin diye dua ediyorum.
Mrv-_- ruveydatokgoz ben de.. 8 ay oldu nerdeyse geçireli, ikinci dozu olmadım henüz. Oldukça can sıkıcı bir durum.. buna da şükür.
ruveydatokgoz Tubafadime aynen öyle aylardır yemiyorum onları 🤦♀️ Yemek yiyemiyorum yemek yemeyi özledim ya
Tubafadime ruveydatokgoz ayy inan bende yiyemiyordum peynir zeytin herşey kokuyordu ama soğan ve sucuk türleri kaldı öbürleri gecti. Tek yediğim şey domates ekmekti
ayazasaf Benim 1 gün sürdü koku ve tat kaybı buna binaen test verdim zaten ama 3. Gün tamamen düzelmişti. Koku egzersizleri öneriyorlar bi deneyin belki etkisi olur. Çok iğrenç bir durum rabbim kimseye yaşatmasın