masterchefiniz canım öncelikle sık yıkayacaksın ki çabuk düzelsin sabunsuz sampuansiz yıkamaya çalış durulama suyuna tuz at 1 tatlı kaşığı banyodan sonra da ben gül suyu sürüyordum guk suyu biraz emdikten sonra da çok hafif tabaka sudokrem sürüyordum yarim güne geçiyordu. Ara ara oluyor gene sırtında boynunda göğsünde aynısını yapıyorum hiç birsey yapmıyorsan banyo yaptır gül suyu sür ben 2 3 saatte bir guk suyunu tekrarliyordum. Iyi geliyor.