meltemkorkmaz 10 aylık bebeğim son bi kaç gündür emerken mememi aşırı ısırıyor nasıl unutturabilirim canım çok acıyor ne yapabilirim ısırma anında yaşayan var mı?
AlmilaDoga meltemkorkmaz tepki vermeden hareketin sönmesini bekleyin bizim de öyle bi dönemimiz oldu dişinin arasına alıp gözümün içine bakıyordum Allahımmm
Mom0911 meltemkorkmaz ısırınca çekiyorum mememi, vermiyorum yok mama, hayır olmaz vermiyorum diyorum. O zaman anlıyor ısırmayı bırakıyor🙂
Aka2520 meltemkorkmaz en iyisi tepki vermemek çünkü oyun zannedebilir veya merakından daha da üstüne gidebilir. Ben hiç tepki vermiyordum ve hemen unutturmak için bi şeyler söylüyordum(kedi miyavladı, baba mı geldi, kuş mu uçtu gibi vs.) şükür artık ısırmıyor
zeynepela2 meltemkorkmaz herkes tepki vermeyin demiş ama ben kızdım böyle olmaz vs dedim gülmedim bidaha yapmadı
Beyzza Memenizi kapatıp bebeği uzaklaştırın tatlı bir dille de açıklayın yaptığının yanlış olduğunu , ben ne zaman ısırmak aklına gelse kapatıyorum anlıyor yanlış birşey yaptığını
1yenianne Tepki vermeyin, canınızın yandığını bile belli etmeyin yüzünüzde mimik oynamasın. O zaman yapmayı bırakıyorlar. Ben bir hafta çektim en sonunda tepki vermedim unuttu çok şükür.