Aysun16 oğlum 33 aylık yaklaşık 1 haftadır deniyoruz, bizim tek sıkıntımız çişi ya da kakası geldiğinde söylememesiydi bu sebeple bu kadar geç başladık. Hala söylemiyor ama artık hal ve hareketlerinden ben anlıyorum. İlk 3 gün çok zor geçti. Sürekli eve yaptı çişini de kakasını da. Sonraki günler çiş konusunda daha kontrollü geçti en azından 1 ya da 2 kez kaçırdı o da oyuna dalıp unuttuğu için. Kakayı hala tuvalete yapmak istemiyor oturtunca yok diyor kaçıyor başka odaya ve orada altına yapıyor. Zorlamıyorum zamanla o da olacak. Bayram sebebiyle babaannesindeyiz o yüzden gece bez bağlıyorum çünkü titiz bir babaannemiz var 🤭 bayramdan sonra gece bezini de bırakacağız. Açıkcası gözümde büyüttüğüm kadar zor olmadı diyebilirim ☺️