TalHa_14 Kızlar emzirirken bizim kullanabileceğimiz gaz ilacı var mı ya da kullanan var mı ne kullanıyorsunuz ?
Mrv-_- TalHa_14 sab simplex kullanabilirsiniz, yetişkin için olan doz prospektüste yazıyor.. yanlış hatırlamıyorsam 30 damla.