Ruzgarcan yok yok içiniz rahat olsun ben 1. Sınıfa başladıgımda 15 kiloydum boyum da cok kısaydı cok super uzamadım(158 boyum)ama zaten annemc cok uzun degıl babam 170 falan, ustelık cok kucuk(1200 gr) ve kısa dogmusum, ona ragmen hiçbir saglık problemım olmadı. Kıloyu takmayın boyu baş cevresi önemli. Bu arada bebegım 3730 dogmasına ragmen cok kılo alamadı. Çok mu hareketlı bebegınız