tostosumm Merhabalar bebeğim 4 ay 4 günlük sivrisinek ısırıyor akşamları kaynanama gidiyoruz balkonda oturuyoruz krem veya jel ne kullanabilirim yardımcı olurmusunuz 🤗 Ve evde kullanmak için prize takilanlardan önere bileceğiniz var mı 🤗
[silindi] tostosumm Biz incia marka losyon kullanıyoruz. Çok etkili, sinek vs ısırması olmuyor hiç. İçeriği doğal.