Yeniannee06 Biberona alışmasın diye bazen sağdığım sütü bazen de mamayı kaşıkla verdim ilk günden bu yana. 25 günlüğüz. Memeyi kavradıktan hemen sonra çığlık atıyor. Kaşığa göre az geldiği için olabilir mi?