CerenArya Havalar çok sıcak bebeğim 1 ay 18 günlük yıkadığımda serinleşio ve uyuyo etrafımdakiker akşamları bebeği yıkamak iyi bişey olmadığını söylüyorlar ikindiden sonra bebek yıkanmazmış ben bile dayanamıyorum hep suyun altındayım o nasıl dayansın 😔🥵
Nyles2019 CerenArya ben ilk bebeğimi hep uykudan önce banyo ettirdim çokta rahat uyurdu siz bakmayın çevrenize hurafe bunlar.Hava sıcak mis gibi yaptırın uyusun yavrucak mışıl mışıl 😊
berenduha CerenArya valla sabah öğle akşam mutlaka yıkıyorum (sabah tüm vücut şampuanla) öğle ve akşam sadece ılık suyla kafasını ıslatmadan şampuansız anca öyle rahatlıyor yavrum
ikizlerinannesi2985 CerenArya ayyy ben en başından beri ikizlerimi öyle yıkadım. sonuç; ikisi de gece uykusunda sabaha kadar deliksiz uyuyorlar. uykuları düzene giriyor. bana da çok dediler iyi değil diye, hiç te bişey olmadı çocuklarımla. herkese akşam yıkmayı tavsiye ediyorum valla.
MasalsMommy CerenArya Ben doğduğundan beri gece uykusundan önce yıkarım kızımı. Zararını değil aksine faydasını gördüm🤷🏼♀️ Şu an 1 yaşında bu sıcaklarda genelde günde iki kez yıkıyorum çünkü aşırı sıcak ve rahat ediyor çocuk
Lidya-t Ya her saatte yıkanır niye yıkanmasın dinlemeyin şu çevreyi .Az önce yıkadım şuan uyudu mis gibi
MiraLeyal Lidya-t valla ne derlerse desinler bende az önce yıkadım pamuk gibi uyusun bebekler 🌺ne alaka akşam yıkanmaması 🙄
Bulutbey MiraLeyal 19 aylık oğlum genelde hep uyumadan önce yıkadım. Şimdi çok sıcak olduğu için hem öğlen uykusundan önce hel akşam yıkıyorum rahatlıyor çocuk
[silindi] CerenArya ben de doğumdan beri her akşam uyku rutini için yıkıyorum. Şimdi gündüz uyanınca da yıkamaya başladım aşırı sıcak
Nuray1 CerenArya şaçma ben doğduğu günden beri uyku öncesi mutlaka banyo yaptırırım birşeyde olmadı kışın doğdu benim oğlum bıde hasta da olmadığına göre doğru olanı yapıyorum
neesssli CerenArya dün gece 1 de yıkadım bu gece de uyanırsa yine yıkarım. Gün içinde de yıkıyorum. Benim de bebeğim 1 ay 18 günlük🥰
Gigyyy CerenArya hurafe canım onlar ,ne zaman istersen yıka tadini çıkar ,biz akşam üstü yıkıyoruz genelde eşimi bekliyorum tek daha yikamadim küçük diye ,uykuya geçmeden önce mis gibi oluyor valla 😍
Lizbon CerenArya benim oğlum yaz çocuğuydu genelde öglen uykusuna yatırmadan yıkardım. Biraz 8-9 aylık olunca sabah aksam yıkadığımı biliyorum😬
614408eoa CerenArya kndi kızımı hep aksam yatmaya yakn yıkadım iyi bisey rahat ediyorlar bakma kimsenin agzna istedign zaman yıka bilhassa aksam uyku öncesi