kızlar uzun süren tedaviler sonucu gebe kaldım Allaha çok şükür 🙇 Rabbim isteyen hasretini çeken herkese naip etsin inşallah 🙇
kızlar 5 hafta önce gebe olduğumu öğrendim adetimin üzerinden 1 hafta geçmişti ultrasonda önce 1 kese gözüktü aradan 4 5 gün geçti lekelenme şikayetiyle gittim ikinci kese gözüktü ve Allah’a şükür ikiz haberini aldık. ama kese çok aşağıda ve ilk gozukene göre daha küçük ve silikti ikisininde kalp atışı yoktu.. doktor yatıp dinlenmem gerektiğini söyledi.. eşimle o hafta saçma sapan hareketlerinden dolayı çok tartışmamız oldu ve 1 hafta sonunda gece şiddetli sancı ile hastaneye kaldirildim rahimde iç kanama vardı ilk gözüken kesenin kalp atışı vardı ama küçük kesenin yoktu sonra kanamam oldu sabaha kadar iğne serum kanamam durdu..ikinci ultrasonda küçük kesede bozulma var dedi doktor.. 4 gün sonra kontrole gittim bu sefer nöbetçi değil kendi doktoruma küçük kese gpzuktu icinde bebekte vardi ama kalp atisi yoktu doktor kalp atışı olan kesenin geç dollendigini ve 7 haftalık olduğunu dedi küçük kesede ya vücut emecek ya da sonradan gelişip kalp atışı olacak önemli olan diğer bebegi oldurmemesi dedi dün 8. haftaya girdik iki gündür bel ve kasik ağrım var.. şimdi size sorum böyle olup sonradan kalp atışı duyan oldu mu aranızda yani bir yumurtası diğer yumurtasindan daha geç döllenen veya ?