Erenin_annesiiii Kızlar ya adetime 1 2 gün kaldı bel ağrım var çok fazla yürüdükçe bıçak saplanır gibi bacağıma vuran neden oluyor?
Tkn Benimde öyle oluyor canım bel fıtığım vardi başlangıç doğumdan sonra arttı sanırım önceden olmazdı şimdi oluyor yakınlayinca