Nutellamm Bugün iki yaş asimiz vardı ama gitmedik yoğun olduğum için goturemedm acaba bayramdan sonra normal bir gün de götürsem yapar mı yoksa aşının beli saat mi var
berenduha Nutellamm iki ay aşısı verem karma aşılar sağlık ocağında belirli günlerde yapılır oradan bilgi alın ☺️