İyi akşamlar kızım yaklaşık 10 gündür yani ek gıdaya geçtiğinden beri geceleri ağlayarak uyanıyordu ama böyle canı yanarmış gibi saldırarak tekmeleyerek bağırarak ağlıyordu canı yandığı belliydi ama bir tek gece uykusunda oluyor bu gündüz hiçbir problem yok diş mi acaba diye bir ton sebep ararken artık eminim ki gazdan oluyor birkaç gündür aynı şekilde uyandıktan sonra gaz çıkarıyor ve sakinliyor… sanırım gün içinde hareketli olduğu için gazı atıyor fakat gece uykusunda uzun süre hareketsiz kalınca gaz sancısı geliyor olabilir.. evet sorum ek gıda gaz yapar mı? 😵💫
Yedikleri de yoğurt,muz,şeftali,kabak,havuç,patates