Egehan123 Selam anneler bizim günlük bez sayımız azalmaya başladı 3.5 aylığız sizinde öyle mi terlemede oluyor tabi yazlamı alakalı
Mom05273 Egehan123 evet bizimde azaldı 2,5 aylığız çok terliyor suya bu ayda çok karşı çıkıyordum ama 2 çay kaşığı vermeye başladım dehidrate olmasından korkuyorum
seymabykn Egehan123 Aynen bez azalması bende yaşıyorum sıcaklardan sanırım çünkü çok terliyor hatta isilik olmaya başladı 🥺
Egehan123 cml_gny bende birde sadece bizimki anne sütü alıyor acaba kg almıyor mu diyorum yaran büyüdüler normal mi bilmiyorum 🤷♀️