fatmagul003812 Rica ederimm 💜 kesinlikle çok akıllılar inanın altı ıslandıkça rahatsız olacak ve bu duruma bir çözüm üretmesi gerektiğinin farkina varacak ve size söyleyecek. Sadece sabırlı, anlayışlı ve guleryuzlu olun sürekli, her altına yaptığında da annecim sen simdi öğreniyorsun o yüzden yanlışlıkla yere/altına yaptın ama bi dahaki sefere çişimizi kakamizi tuvalete yapıyoruz diye bıkmadan usanmadan söyle anlatın ona. Çişin geldiği zaman bana söyle diye de gün içinde hatırlatın. Ama benim fikrim şu ki gündüz sürekli cisin var mi çişin var mi deyip ve sık sık tuvalete götürüp sık boğaz etmeyin bunalmasin. Yani ben o şekilde yaptım sadece gözlemledim ilk gün özellikle telefonu herseyi bıraktım ve sadece onu izledim ve çişi geldiği zaman ayaklarını açıp sabit kalıyordu sinyali aldım ve o zamanlarda götürdüm tuvalete ve ikinci günü soyledi cisinin geldiğini tabiki ilk günler yarı tuvalete yari yere yapıyor fakat çocuk siz onu goturdugunde değil tuvaleti geldiğinde tuvalete gitmesi gerektiğini öğreniyor. Aklınızda bulunsun 💗😊