Merhaba kızlar salgın mı var bilmiyorum ama benim minik burun akıntısı hapşırma ve ateşle rahatsızlandi 1 hafta oldu ateşi 3 gün sürdü toparlıyo derken yeniden ateş başladı dünden beri gecede öksürük eşlik etmeye başladı burnu hep dolu açıyorum yine aynı oluyor hapşırık geçti ama ateşin geri başlaması garip geldi öksürük çok değil gün içinde ama balgamlı gibi geliyor sesi ilaç olarak sadece ateş düşürücü ve ateşi düşmediği için 2 kere aralıklı fitil verdim bide peditus çay kaşığıyla doktor o kadar ver demişti emziriyorum antibiyotik vermiyorum ama tekrar doktora gitsem mi başına gelen varmı bu tekrar ateşlenme durumunu yada bitkisel bişey önerirmisiniz? Öksürük için 1 yaşında bu arada havale geçmişimiz var korkuyorum biraz ateşten çok ilaçta vermek istemiyorum hastanede yatmıştık karaciğer enzimleri çok yükselmişti ilaçlara bağlı sanırım