Sakin ol tamam mı, hepimizin bebeği ateşlendi. Ateş vücudun sigortası derler. Dolvenle ateş yüksek ihtimalle düşer zaten 4 saat kadar en azından düşük kalır, o arada eşinde gelir gidersiniz. Sen panik olma ki bebeğine yansımasın. Klimali odaya geç ve klimayı aç ama mutlaka. Bebeğin üzerine esmemesine dikkat et sadece.