Kadın doğum doktoruna muayene oldum. 28 gün oldu doğum yapalı. İç dikişinde sızıntı şeklinde kanama var mesane toplanmamis falan dedi. CİCATRİDİNA diye bir ilaç verdi. Devlet karşılamıyor 135 lira. Parası hiç sorun değil ama iki eczaneye gittik ilacı tanımıyorlar bile. Kullanan varmı almasam nolur ki🤷