Sevgili anneler yardımınıza bilginize ihtiyacım var, bebeğim 6 aylık oldu ek gıdaya başladım , sütüm çekilmek üzere, iki göğsünden 10ml ancak çıktı, bundan sonra mama mi vereceğim aklım çok karışık moralim çok bozuk,devam sütü mü lazım yoksa, bebegim için üzülüyorum emmek istiyo yavrum ama süt olmadığı veya az geldiği için bırakıyor benim gibi olan var mı ne yapacağım. .