Eliffffffffffff Hafif esintiden bir şey olmaz ama direk hızlı bir esme durumuysa sıkıntı olabilir. Bazen biz büyüklere bile iyi gelmez o cereyan. Yaşadığımız yer de dediğiniz gibi su gibi oluyoruz.
Ben kızımın üzerini sık sık değiştiriyorum kapımız açık ama fazla cereyan olursa ayarlama yapıyorum mecburen.