Kızlar oğlum bölük pörçük uyuyordu. En son karar verdim alayım başlayayım diye. Uykuya dalmada zorluk çektiği zaman veriyorum sadece kolay dalsın diye birde çok sıcak malum haklı olarak uyuyamıyor. Uykuya dalıyor ama yine sık sık uyanıyor sıcaktan. Tamamen uyutmuyor mu bu :(